

3がつ8か おわかれかい

きょうは、しがつから おしごとのため せんりおやこに こられなくなる メンバーや、かいがいにいく スタッフの おわかれかいをしました。
まいしゅうかようびの さんかは できなくなるけれど、またいつでも あそびにきてね! まってます!
スタッフSさん、かいがいでのせいかつ、たのしんでください! そしてまたおやこで おはなしきかせてくださいね。
1457437561402[1] (2)
1457437562421[1] (2)

みんながもちよってくれた おいしい おりょうりや おかし をいただきながら、 はなしにはながさきました。

image1 (1)


さみしいおわかれ のいっぽう、あたらしく、かんこくママさん と、ちゅうごくじんママさんが さんかしてくれました。
まだ日本にきてまもないとのこと、おやこで たくさんのひとと おともだちに なれますように。

らいしゅうは マムフェスタというイベントにみんなで行きます。 コラボからあるいていけますよ!

□しゅうごうじかん  : 10:15
□しゅうごうばしょ  :コラボ4Fいつものしゅうかいしつ
□しょうさいはこちら  http://mamfes.citylife-new.com/c7265.html

こんねんどのかつどうは、15日でおわりです。

We had a farewell party for one of our staff who is going abroad.
We'll miss her but she will come back to Senrioyako and we want her to share her experience.
We also have to say goodbye to one of our Chinese friends although she coudn't come yesterday.
Good Luck ! and Come visit us again!

It is little bit sad that they have to leave, but we had a good time with a lot of kinds of meal we brought.

We have new friends yeaterday, one from South Korea and one from China.
Hope that they make new friends and have a good time with us!




comment

管理者にだけ表示を許可する

translation
最新記事
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

