スポンサーサイト


10がつ28にち おりょうりかい🎵

10がつ28にち きょうは、こうれいの
おりょうりかいでした☺🎵

おりょうりじょうずなスタッフにおしえてもらい、
『なすのグラタン』をつくりました☆
ほんかくてきな ベシャメルソースのつくりかたも
おしえてもらい、とっても べんきょうに なりました!
S__22233104.jpg

ナスとベシャメルソース、トマトソースをミルフィーユのようにかさね、さいごにチーズをかけて やけば かんせい☆
シンプルなのに とってもおいしくて、ほんかくてきなイタリアンたのしめました♪♪
2014102812510564e.jpg

ほかのスタッフが つくってきてくれたフォカッチャも、モチモチでとってもおいしくて、ナスのグラタンとのあいしょう ばつぐんでした(’-’*)♪
S__22233109.jpg


きょうは、あたらしくインドのママもさんかして、がいこくじんママが5くみもあつまりました☆
みんなでたのしく おしゃべりしながら、すてきな おりょうりかい になりました(*^^*)♪
4986.jpg

On 28 Oct. We had a cookery lesson♪on of the Japanese staff who is good at cooking taught us 『a eggplant gratin』(’-’*)Also we learned a white sauce like a professional☆

We cooked it with a few ingredient, but it was a really delicious(*≧∀≦*)
We also had a focaccia, on of the other Japanese staff baked it for us, Of course, it was so good ♪♪

Today we invited 5 foreign mom and their baby, one of them a Indian mom who joined us for the first time☆
They also enjoyed chatting and a special eggplant gratin and a focaccia(*^^*)
スポンサーサイト

comment

管理者にだけ表示を許可する

translation
最新記事
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

