

9がつ9か おしゃべりかい :-)

9がつ9かは、なつやすみがおわってから はじめてのおやこでにほんごでした!

いつもきてくれているインドじんママは、インドからおかあさんがにほんにあそびきていて、いっしょにつれてきてくれました。
ひさしぶりに8かげつのあかちゃんをつれたちゅうごくじんママも かおをみせてくれました。
そしてあたらしく、かんこくじんママも4かげつのあかちゃんをつれて、あそびにきてくれました。

スタッフがさしいれてくれたケーキたちをかこみながら、ひさしぶりにあって、いろいろなはなしに もりあがりました♪♪

ざんねんながら、らいしゅうとさらいしゅうは、おやこでにほんごは おやすみです

つぎは、30にち、 インドじんママのみなみインドりょうり・だい2だん☆です!

くわしくはまたおしらせしますね〜!!

On 9th of September, we had the first OYAKO DE NIHONGO after summer break.

We had Indian mom with her mom who's enjoying their visit in Japan, Chinese mom with her 8-month-old baby who got so bigger and Korean mom who joined us for the first time with her 4-month-old baby!!

With nice cakes from our members, we had great time chatting about lots of things♪♪

Sorry but the following two weeks, we won't have OYAKO DE NIHONGO, but on 30th, we will have cooking lesson! Indian mom with her mom will show us how to cook Southern Indian dish ♪♪

Will let you know the details sooooooon!!!

comment

管理者にだけ表示を許可する

translation
最新記事
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

