

7/1 たなばたかざりをつくりました

きょうは たなばたかざりをつくりました。 
ささのとうちゃくが おくれたので かざりつけはできなかったのですが、
ごじつ すたっふと がいこくじん ママさんが としょかんに かざりつけに いきます。
たなばたの かみしばいを よんでもらったり、おしゃべりしたり して たのしく すごしました。
1404200811346.jpg
1404200805170.jpg

らいしゅう(7/8)は ぶつぶつ こうかんです。 いらなくなった ふく や おもちゃ、ほん、 なんでもいいので もってきて みんなで こうかんしましょう。

We made the STAR FESTIVAL DECORATION ! But we didn`t decorate course of Bamboo was delay.
On friday staff and foreing mom will come to decorate them.
We enjoyed TANABATA picture-story show and chatting.

Next week(7/8) we will make BARTER.
Let`s bring discarted things (toys, clothes, books , accessories, whatever you want to bring) and have fun.





comment

管理者にだけ表示を許可する

translation
最新記事
月別アーカイブ
カテゴリ
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
メールフォーム

名前:
メール:
件名:
本文:

